Każda firma powinna przeznaczać pewną część funduszy na poszerzanie wiedzy pracowników. Zwykle zwraca się dużą uwagę na departamenty sprzedażowe, dlatego, że to bezpośrednio od nich zależy zwiększanie zarobków firmy. Jakiś czas temu jednak właściciele korporacji zaczęli dostrzegać możliwości w departamentach marketingu i public relations. To pozytywna zmiana. W dobrze prowadzonej firmie takie działy mogą w ogromnym stopniu przyczynić się do zwiększania dochodów.

Myślący prezesi zwracają uwagę na potrzeby podwładnych i chętnie umożliwiają im rozwój. Najczęściej za pomocą różnego rodzaju kursów, konferencji czy warsztatów. Inteligentny pracownik umie we własnym zakresie znaleźć interesujące go kursy i podpowiedzieć szefom.

Popularne ostatnimi czasy zrobiły się szkolenia medialne różnego rodzaju. Nadrzędnym ich celem jest przygotowanie do różnego typu wystąpień publicznych. Nie tylko w telewizji, ale też przed każdym innym audytorium. To niebagatelna umiejętność dla pracownika działu marketingu. Zwykle dzieje się tak, że to właśnie na nich spada odpowiedzialność za rozmowy z potencjalnymi kontrahentami biznesowymi.

Autor: HEMMERSBACH

Należy też doszkalać podwładnych w zakresie używania znanych narzędzi. czasami szkolenia otwierają oczy na absolutnie nowe ścieżki, zwraca uwagę na nowe możliwości. Na przykład możemy dowiedzieć się jak wykorzystana może być w naszej firmie kampania btl. Wiele ludzi z branży wie jak powinna być przeprowadzona, ale boi się nowości. Absolutnie niesłusznie. Nawet jeśli dotąd to kampania atl była najważniejszą strategią promocyjną warto spróbować coś innego.

Jednym z celów kursu może być także wykształcenie u pracowników twórczego myślenia, tudzież unikania standardowych rozwiązań. Innowacje i transformacje w branży reklamowej są na porządku dziennym i, jeżeli nie chcemy pozostać w tyle trzeba się dokształcać.

Kampania wizerunkowa
Tagged on: