Public relations (często zapisywane jako PR) to zwrot, który aktualnie przewija się niezwykle często. Pojęcie to dotyczy wszystkich czynności, których celem jest budowanie i utrzymywanie przez daną jednostkę dobrych relacji z otoczeniem. Jest to również dbałość o dobry wizerunek i opinię. W sytuacji przedsiębiorstw czynności tego typu są bardzo istotne. Pozytywny wizerunek firmy umożliwia zdobywanie dobrych partnerów, a w rezultacie zawieranie umów i rozwijanie przedsiębiorstwa.
Jakim patentem skutecznie reklamować przedsiębiorstwo?
Reklama jest dźwignią handlu – właściwie każdy słyszał to porzekadło i ma świadomość tego, jak wiele jest w nim prawdy, szczególnie w sytuacji, gdy prowadzi swoje przedsiębiorstwo. Reklama ma liczne formy, w zależności od tego, w jakim miejscu znajdują się potencjalni odbiorcy, jakie istnieją media i w których lokalizacjach da się umieścić efektywną, rzucającą się w oczy reklamę, jaka zapadnie w pamięć.
Jakim sposobem przeprowadzić ocenę okresową pracowników?
Oceny okresowe pracowników to teraz często stosowany sposób pomiaru ich umiejętności, ale też weryfikacji tego jakie cechy pracowników są potrzebne na danym stanowisku. Jak wynika z badań tylko nieznacznie ponad 10% makro przedsiębiorstw oraz korporacji nie korzysta z takiego typu technik kontroli.