Wizerunek przedsiębiorstwa

Wizerunek przedsiębiorstwa

Public relations (często zapisywane jako PR) to zwrot, który aktualnie przewija się niezwykle często. Pojęcie to dotyczy wszystkich czynności, których celem jest budowanie i utrzymywanie przez daną jednostkę dobrych relacji z otoczeniem. Jest to również dbałość o dobry wizerunek i opinię. W sytuacji przedsiębiorstw czynności tego typu są bardzo istotne. Pozytywny wizerunek firmy umożliwia zdobywanie dobrych partnerów, a w rezultacie zawieranie umów i rozwijanie przedsiębiorstwa.
Jakim patentem skutecznie reklamować przedsiębiorstwo?

Jakim patentem skutecznie reklamować przedsiębiorstwo?

Reklama jest dźwignią handlu – właściwie każdy słyszał to porzekadło i ma świadomość tego, jak wiele jest w nim prawdy, szczególnie w sytuacji, gdy prowadzi swoje przedsiębiorstwo. Reklama ma liczne formy, w zależności od tego, w jakim miejscu znajdują się potencjalni odbiorcy, jakie istnieją media i w których lokalizacjach da się umieścić efektywną, rzucającą się w oczy reklamę, jaka zapadnie w pamięć.