Tag Archives: standardy

Szkolenia ISO – wdrażanie i ulepszanie systemów zarządzania jakością to podstawa

szkolenie
Jak pokazują najnowsze badania do niedawna to zwłaszcza cena za oferowany produkt była najważniejszą kwestią wokół której skupiały się konkretne zadania marketingowe firm, obecnie natomiast znacznie większą uwagę przykłada się do jakość. Wynika to oczywiście z zapotrzebowania na produkty naprawdę solidne i trwałe, a za takie klienci nie obawiają się więcej zapłacić.

Tajemniczy klient pomocą dla każdego sklepu

sklep
W dwudziestym pierwszym wieku ogrom kłopotów ze sprawami biznesowymi w sklepach mogą pomóc rozwiązywać doświadczeni specjaliści zajmujący się badaniem satysfakcji klientów. Jakość obsługi klienta to przecież niesamowicie istotny czynnik, jakiemu trzeba się przyjrzeć z bliska. W olbrzymiej liczby firm oferujących badania jakości obsługi klientów łatwo stracić orientację. Aby więc dobrze wybrać najlepiej kierować się opiniami jedynie wytrawnych i sprawdzonych specjalistów.