Tajemniczy klient pomocą dla każdego sklepu

Tajemniczy klient pomocą dla każdego sklepu

Współcześnie ogrom problemów ze sprawami biznesowymi w sklepach są w stanie pomóc rozwiązywać wykwalifikowani specjaliści zajmujący się badaniem satysfakcji klientów. Jakość obsługi klienta to przecież niezwykle ważny czynnik, któremu należy się przyjrzeć z bliska. W olbrzymiej liczby firm oferujących badania jakości obsługi klientów prosto popaść w dezorientacje. Aby więc dobrze dokonać wyboru najlepiej kierować się osądami tylko cenionych i doświadczonych specjalistów.
Szkolenia ISO – wdrażanie i ulepszanie systemów zarządzania jakością to podstawa

Szkolenia ISO – wdrażanie i ulepszanie systemów zarządzania jakością to podstawa

Jak pokazują najnowsze analizy rynku do niedawna to w szczególności cena za oferowany produkt była główną kwestią wokół której koncentrowały się główne zadania marketingowe firm, obecnie natomiast o wiele większą uwagę przykłada się do jakość. Jest to wynikiem zapotrzebowania na artykuły naprawdę solidne i trwałe, a za takie konsumenci nie obawiają się więcej zapłacić.